~tinggalkan kesan anda di sini!~ (^_^)~~

Tuesday 6 September 2011

Saya tade teman Lelaki (^_^)~~

Assalammualaikum sume..tajuk entry nak gempak kan..hehe..beseLaaa..kate penuLis kena la gempak2 ckt bru la de mud nak mengarang...heeee... "Saya tade teman Lelaki" maksud d sbalik entry kali ni ialah bukan teman lelaki yg dpinta tuk menjalinkan sesuatu hubungan antara kaum hawa dan adam...teman lelaki tu tak bape manis digunakan 4 me Lah..tp lebih manis lau kite gune ayat sebegini.."Saya tade teman Lelaki, saya cume ade se0rang bakal suami yang b0leh menbimbing ke jalan yg benar n diberkati..yang b0leh menjadi imam kpda keluarga sy suatu hari nanti"..tapi spekah gerangan nye kite pun tak tau...Hanya Allah yang Maha mengetahui segala2nya ..Kite sbagai hamba NYA hanya mampu berdoa n berusaha sebaik mungkin..Sentiasalah berdoa agar org yg kite pilih tu adalah org yg tbek utk dri kte..Amin..InsyaAllah..tetapi kena la beringat2 kite ni sebagai umat Islam banyak batas2 yang perlu dijaga..(utk peringatan diri sendiri jugak)..masing2 kena pandai menjaga tingkah laku..mcm entry yg lepas psaL "syurga cinta" jodoh kan terbahagi kpd 3..mudah2an jodoh kte ialah jodoh yg diredhai Allah..jage la sebaek yg mungkin supaya sesuatu hubungan itu akan berkekalan dengan keredhan n keberkatan dari NYA hingga ke syurga..InsyaAllah..Amin..beringat2 la.."Perempuan yang baek hanya utk Lelaki yg baek..dan Lelaki yg baek hanyalah utk perempuan yang baek"..smga kite tgolong dari kalangan mereka...InsyaAllah..Amin..tak perlu la berlebih-lebihan dengan pasangan yg belum menjadi muhrim kamu sampai ke tahap yg kritikaL..kmudian d bunuh lak bayi2 yg tak berdosa..cian naseb mereka..Same2Lah kite ingat mengingati..Sapelah tha utk bercakap benda2 macamni..Ini sekadar renungan tuk diri tha n kawan2 sudi..Sekian time kasih..=)

Doa: Ya Allah ya tuhanku..jika benar dialah jodohku..satukan lah hatiku dan hatinya..jika dia bukan utkku kau berikanlah aku kekuatan utk menempuhnya dan aku terima dengan redha..

Saya sentiasa berdoa agar kamulah yang terbaek utk diri saya..InsyaAllah..Amin.
.

No comments:

Post a Comment